Torsdag

¦
Jaha, en vanlig torsdag, gick till fem i fyra och fik reda på att min grupps idrottsarbete ska vi redovia först efter påsklovet så det är riktigt chill^^ Annars, kom hem och städade lite och först nu sätter jag mej vid datan. Redan torsdag, imorgonfreeedag och sova i stallet till lördag^^ Har faktist inga läxor längre då jag har hunnit göra dem i skolan i veckan så vet inte rikigt vad jag ska göra hehe, blogga kanske. Uppdateringen i helgen kan bli sämmre men vi ska ha med min data så ja, ska försöka hålla bloggen uppe i helgen endå. Tar ju som vanligt med kameran^^ Ger ett + till vädret idag igen även fsat de blivit sämmre nu men det va fint och soligt mitt på dagen^^
Sociala klubben förra gången hehe x)
 
/Gabbi


hannah & vendela    •  

Ja hannah rider bella och jag Cesar och trofe.
Cesar är en b ponny som en komis frågade mig om jag ville rida? Självklart tackade jag ja. Trofe är min medryttaponny :)

Svar: aha okej tack :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?