Ut och springa

¦
Slutade ju halv 11 idag så betämde mej för att jag skulle ut och springa.
Gjorde klart engelska läxan och diskade sen gick jag ut till Pildamsparken och sprang några var runt lilla dammen. Orkade inte springa runt stora ehe... Var ute i ca 45 minuter, jag ska ju börja springa lite mer när det blir varmare. Tycker det är hur härligt som helst att bara får springa :) Idag så är det snö och snöade lite när jag sprang men det gjorde inte så värst mycket....
Idaaaaggg
 
Har ju bara knä-långa träningsbyxor så ska se efter om Stadium ( Intersport.. ) har några billigare och långa träningsbyxor ( då jag antagligen måste köpa dem själv ) och någon långärmad träningströja.
 
SOC från Stadium 399:-
( De är det typ billigaste, snyggaste som finns på både Intersport och Stadium.. )
Nike lila löptröja Intersport 199:-
( Även denna billigaste, snyggaste på Intersport och Staduim )
 
/Gabbi
 











Kom ihåg mig?