What's gonna kill you is the second part

¦
Dagens ridpass spenderades i..
- Ridhuset
- Barback ( med täcke )
- Med en bom framme
- Gabbi sittandes på en pigg och stark ponny
Som sagt, hon vart lite mer åt de sura hållet idag ► lat ( början, innan bommen och galoppen.. ) osamarbetsvillig ► överpigg ► höll på att dra mej till öronen i galoppen...
Först vart hon laaat och ville inget alls sen så kom bommen och då gick hon bättre fram. Bestämde mej även för att galoppera idag ( barbacka.. ) så första galoppen gick endå helt okej men hon vart starkare än vanligt.. Efter galoppen blev hon taggad och ville bara galoppera eller gå sidledes över bommen. Hon var ganska okonsentrerad idag men vi kan ta och skylla på bommen x) Sen så ville jag ta en sista galopp innan vi slutade och det gick fasligt fort haha hon drog mej fram så satt på hennes manke och hade hon dragit liite till på huvet hade jag smakat grus men som tur kunde jag sakta av efter ett tag hehe xd Två så snygga bilder!
Nee, hon kan inte bara trava över en bom helt normalt, hon måste göra varje stund lite speciell :')
 
Sen så ville jag och Clara sova i sadelkammaren för det är typ 50+ där inne och vi typ får det så haha det ska göras snart! Imorgon blir det en sväng om till Hööks och Horze!
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?