130125

¦
Jaha, vart i skolan till 20 över 1 sen så stack jag till stallet med Clara kl 3 och så tog vi en kortis skrittur ut i fina vädret =) Sen så släppte vi ponnysarna en pytteliten stund i ridhuset och ja, sen fick de gå in i sina mysiga boxar och tugga på höet och maten^^ Sen så kom det en tjej och provred ( för medryttare ) så ja... Sen blev jag och Clara ridsugna så vi tog och tränsade hästarna sen blev det typ 20 minuters barbacka pass med täckena på och hon var inte alls så dum hon brukar va barbacka men det var/är täcket som gjorde skillnaden hehe xd Ja, så red jag lite barbacka, red inget speciellt utan mest lite av och igångsättningar, dock kunde jag faktikt galoppera barbacka då bakom Clara och Spirran xd Sen så stack vi hem och Clara följde med hem, åt pannkakor, gick och köpte godis och sånt och sen tittade vi på Ted x) Två bilder från idag!
Jackan gör att jag ser ut som en reflex-svamp javet xd
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?