Freeedddaaagg

¦
Om ni inte märkt så är det fredag idag ^.^
I skolan hade vi matte eller ja rättare sagt algebra :)) mitt favvorit ämne innom matten :)) Så det var kul, sen hade jag tyska som också var kul för vi hade en vikarie som egentligen är musiklärare och han hade med sig en gitarr för att han inte "han lägga undan den" så lektionen börjde med att han sjöng en låt för oss, haha :') Sen hade vi teknik som också är kul och efter var det sexualkunskap -'_'- Vi pratade om preventivmetoder. Vi är i halvklass och dessutom var två borta så vi var ganska få. Iallafall så hade vi pratat om fyra olika metoder b.l.a. kondomer och p-piller och så kom vi till "avbrutet samlag" så sa läraren: Vad finns det för fördelar med avbrutet samlag? och jag räckte upp handen. Läraren: Ja, Sharon. Och jag bara: Jauo det är gratis ツ och alla i klassen började små fnissa och läraren bara: haha ja det är det. Jag bara : äööhh typ. Sen så rabblade vi upp nackdelarna och så kom vi till nästa punkt som var "säkra perioder" och så frågade hon då samma fråga igen: Vad finns det för fördelar med detta då? Ingen räckte upp handen och du sa läraren: Jauo det är ju gratis, Sharon, och så log hon mot mig och alla började skratta igen. Och jag bara: wähh och tittade ner LOL :)) jajja det var också kul och sen så slutade vi 20 min tidigare på sista lektionen så jag kom hen ungefär  01.10 PM <--- det där bara kommer aoutomatiskt i min hjärna xd











Kom ihåg mig?