Gabbi..?

¦
Äsch jag börjar bogga igen ^.^ Tycker det är ganska kul ändå så^^ Ska nog ädras om ganska mycket på designen och headern så det blir nog bra =) Inget stall idag nej, ska plugga spanska = prov på torsdag... Men igår så var jag ju i stallet och red ponnyn. Tog 1 bussen och fottade hästarna lite i hagen sen tog jag in L och så tog vi en kort promenix längst vägen. Man kan nog säga att hon tyckte det var ganska intressant, gjorde inget annat än att ha spetsade öron och titta överallt hihih. Sen kom vi tillbaka efter promenade så red jag dressyr i ridhuset och hon var pigg och okonsentrerad men det var/är kallt och Sarah höll på att fixa i stallet.. Lite bilder från igår!
Eftersom jag gick så fotade jag lite på vägen till stallet, kan inte säga mer än att det ser hur mysigt ut so helst men förfärligt kallt...
På bilderna ser ni Elle, FoxiGaia ( fjordingen ) och Gulla ( fjordkorsning ) =)
 
/Gabbi


Marica    •  

Vilken otroligt fin blogg ni har :D

Svar: Tack så hemskt mycket! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?