H som i Hemskt

¦
Gick urkast, nästintill hemskt idag... Samma gammla, pigg, tittig, jobbig och sur. Antingen så påverkas hon av vädret som jag eller så vill hon inte ridas i ridhus längre eller nått sånt och ärligt talat så har inte jag nån lust till vårt hemska ridhus heller... Tre hästar och en brun äcklig dimma av dam i ridhuset efter 5 minuter typ. USCH. Kan nog tro att mitt sååååå underbara temeperament idag påverkade flickan när jag red med, men blir frustrerad när hon inte lyssnar och bara strosar runt med huvet bland molnen och öronen bakåtslickade. Hon bjöd osså på en bock i galoppen, första med mej på ryggen på typ över 3 veckor minst. Jaja, har massa matte nu och lite fysik och imorgon väntar skolan! Även stallet efter det så tar vi nya tag haha om ponnyn nu osså tyckr så.. Vi brukar ju ha väldigt olika åsikter om allt känns det som xd
 
Har även fått Photoshop CS 6!
Vi gick till stallet så fick Clara för sej att göra en typical ög bild haha, jag är reflexen typ xd
Bitches be like; shine bright like a diamond
Claras blogg hittar ni här!
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?