Holthausen Eldamir

¦
Elle. Fast du kan va mer än förfärlig att rida ibland och jag har lusta att skicka dej till Kina så mste jag ändå säga att jag kommer att sakna dej när du nu åker. Nu vet jag ju inte än om hur länge du kommer åka och det kan nog ta ett bra tag hehe... Jag har lärt mej att gilla dej som du är, för det känns inte som om du kommer ändra dej så mycket mer.. 
Jag är sån, rider jag en häst såhär mycket som L så kommer jag älska den även om den är som hon, den kanske skulle kunna va ännu jobbigare ibland men jag skulle ändå gilla ponnyn.
Detta måste ändå va det mest negativa med ÖG, för eller senare kommer det du älskar försvinna.
Vill inte alls låta som om jag på nått sätt "ogillar" att rida här, det är endå helt underbart att få rida och vistas i stallet, kompisarna, hästarna och allt är verkligen mer än vad man kan önska sej ♥
Därför föredrar jag att ha en ponny kortare perioder så man inte inner fäst sej för mycket sammtidigt som jag osså gillar att ha en ponny en längre stund för då är det roligare att rida och enns åka till stallet...
 
Men men, kan säga att redan efter dagens pass vill jag ändå rida henne hehe xd Tror nog endå att det blir bättre om Clara och Ester kan rida henne några gånger iaf...
Ska ta och se om jag hittar nån bra film att titta på och äta godis medans jah hoppas på at livet blir bättre och att vintern försvinner -.-
 
 
/Gabbi


elena    •  

Det e ju min pålle plutt =)

Svar: ihihi aaa =)
Sharon Eden America Hajny

elena    •  

det e ju min pålle =)










Kom ihåg mig?