I knew you were trouble when you walked in

¦
En rubrik som stämmer in väldigt bra på hur det var när jag såg in i ett par kolsvarta och lekfulla ögon tillhörande en kolsvart ponny. Du är som du är. Du är som du vill vara. Allt jag vill för dig är att du ska vara som du trivs att vara. Jag älskar dig. Precis som du är. Öronen framåt eller bakåt spelar ingen roll i mina ögon. Är du glad är jag glad. Det är allt jag vill för oss båda. Jag vill upp på din rygg igen.Men jag kan inte. Får inte. Shut up. Asshole doktor. Du får mig att förstå. Förstå att ett liv utan problem ente är ett riktig liv. Du får mig att kämpa. Kämpa för något som i slutet är värt att kämpa för. Du är allt. Allt man kan önska sig. Holthausen Eldamir. 
/Sharon


Clara Nilsson    •  

http://www.allbreedpedigree.com/index.php?query_type=horse&h=HOLTHAUSEN+ELDAMIR&g=5&cellpadding=0&small_font=1&l=

Svar: woop woop
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?