Markarbete

¦

För en gångs skull så blev det som jag planerat! På schemat stod då markarbete så började med att värma upp ordentligt och hon var fin men pigg och det blir hon alltid vid bommar... Så hade jag lagt 3 travbommar på rakspår, skrittade jag lite över bommarna och sen skulle jag då trava och ja o höger varv gick det jättebra men i vänster så blev hon helt taggad och bara sprang över dem men hon snubblande aldrig så xd. Sen så efter galoppen blev hon ännu mer taggad men men... Sen flyttade jag ut bommarna till spåret i ett hörn... Det gick ett snäpp sämre än planerat då. Hon tyckte de bar jättespännande att de låg så och vill inte alls få över dem riktigt... I skritten gick det visserligen men när jag skulle trava över dem så hoppade hon över alla tre.. Efter det så tröttnade hon på att bli riden och ville inte gå över bommarna då fick sitta av och leda henne över dem -.- Sen så satt jag upp igen och så kunde hon gå över dem xd Jaja, två bilder får ni med :)

 

/Gabbi



Kajsa    •  

Nu har vi "veckans blogg" bloggen, delta gärna, enkla regler!

http://kajsaochtuvas.blogg.se/2013/january/vinnarna-av-dagens-blogg-veckans-blogg.html#comment










Kom ihåg mig?