Ponnyn

¦
Red dressyr på ponnyn idag. Hon är väldigt pigg och extra tittig nu när det är så kallt så hon har ganska mycket svårare att konsentrera sig och vill inte riktigt som jag vill.. Men bestämmde mig för att jobba mycket i vänster och på slutet så blev det endå en helt okej och finare trav, och även galoppen satt lite bättre än vad den brukar. I höger var hon fin som vanligt bara en aning för pigg och sprang iväg lite. Kunde även sitta ner i traven en längre stund, övar mycket på det just nu så^^ Sharon var med och fottade lite i hagen och sitter och fixar bilder nu! Har annars vart och köpt godis så ska jag nog även titta på LOL igen hihi. Imorgon blir det dressyr/markarbete tror jag nog, vågar inte rida ut än riktigt..
 
/Gabbi


Noomie Sundell    •  

Jättehärlig bild!(:

Svar: Tack :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?