Ut i snön

¦
Först så skulle vi då cykla till stallet ( jag och Clara ) men det var bara Claras cykel som funkade så skulle hon då rama mej, men jag fick sitta på sadeln och så satt hon typ på mej hehe xd Det gick faktist lite :)
 
Sen då så kunde vi inte hålla oss längre så vi skrittade ut en bit då och så skrittade vi i snön precis i kanten på åkern så fick ponnysarna pulsa genom halvhög snö^^ Ganska pigg var hon endå, spetsade öron och så när Ester skulle springa fram en bit så började hon glatt trava ;) Sen tog jag typ 4m trav i snön haha coolt javet xd Ja, sen blev det ett helt okej dressyrpass i ridhuset. Det ända var galopperna som ser fruktansvärda ut, men vi jobbar på det! Ganska stark var hon men inte så farligt, sen så ick hon på fint i traven och så. Det är osså nu man börjar märka hur mycket bättre hon har blivit i vänster varv. I början gick det inte änns att böja eller ställa henne det minsta i vänster och nu kan hon till och med gå helt böjd ( och i form ) i vänster ett bra tag :D Imorgon ska jag nog öva lite på halter och kanske lägga fram nåna bommar på nån volt eller så om jag hinner till stallet.. :)
Bilder från idag!
Så bra bilder ja haha xd Ester var snäll och tog dom iaf ;)
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?