WC Hoppning

¦
Lyckades titta mej igenom hela hoppningn haha men ville nästan somna på slutet innan omhoppningen :/ Alla fyra svenskarna skötte sig väll bra till en början, först felfria var ju svensk iiih. sen gick det ju som det gick för de två sista... Tittar på TV nu och inväntar PA igen. Hemskt snuvig och ont i huvet men vad kan man göra åt det. Hoppas endå litegran att jag kan ta mej till skolan imorgon för annars kan jag inte åka till stallet heller. Ester red ponnyn idag så... Har typ inte ridigt ut på en vecka nu för att skitsnön inte vill försvinna och jag vill inte riskera att hon halkar på snön om nått nu skulle hända... Har osså lust att skriva nått länge inlägg men vet inte om vad... Har osså lust att fotta tävling just nu.. osså vill jag ha sommar och värme.. och köpa hästgrejer när ja får pengar återigen... Antar att jag kommer sita och kolla hästaffärer på internet nu haha.
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?