Crazy days

¦
Ska packa (neee gjorde inte det igår alls..) lite senare för runt 1-2 så ska vi handla mat och sen blir vi körda till stallet. Har ju massa packning och jag brukar alltid glömma nått men då är det inte hela värden för man kan alltid åka och hämta det ju...
 
Ska rida ponnyn med idag, får se vart/hur men eftersom hon vilade igår så känner jag på mej att hon kommer va ganska pigg.. Jag vill gärna hoppa i paddocken då det var en vecka sen så kanske!
 
Jag tror och hoppas att uppdateringen kommer vara ungefär samma då vi kommer ha datorer och en iPad och mobiler. Men mobilinlägg får ni räkna med! Kameran följer ju osså med så det kommer nog komma bilder då och då :)
Sen får jag väll klaga lite på att statistiken sjunkit men det måste ju vara vi sommar bloggar dåligt isf.. Ni får mer än gärna ställa frågor, önskeinlägg osv!
 
 


Selmisen    •  

Åh så fin outfit(på bilden) vilkken häst är det?

Svar: tack! Det är Narissa :)
Sharon Eden America Hajny

elena    •  

Tja!

Hade ni lust att komma och träffa Elle =) ?

Svar: just! Denna veckan passa vi en gård men nästa vecka kanske? =)
Sharon Eden America Hajny

Elena    •  

Ja det låter bra :) du kan lägga till mig på instagram :) heter elenaalexiou, så kan vi prata vidare där

Svar: yes :)) itsgabyh och iputthesuccesssonmyback heter vi :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?