Försäljningsponnyer Del 2

¦
Dixie
D-ponny, 12 år typ. Ras har jag inte riktigt nån aning om.. Kunnde inget typ. Sög på att hoppa (ja, hon missbedömde på 50cm och gick omkul) och stark i dressyren. Ett hjärta av guld hade hon dock..
 
Luca
Liten D-ponny, Arab/New forset/Connemara, 12 år. Hon var inte heller speciellt duktig på nått.. Osäker i hoppningen men om man själv som ryttare var bestämd hoppade hon tillslut. Dressyren var hon ganska stark i med men hennes galoppfattningar var som att sväva på moln. Hon hade osså en enormt härlig ökad trav och det känndes som man typ flög fram. Hon visste inte hur man lugnade ner sej efter ett ridpass...
 
Holthausen Eldamir "Elle, L"
D-ponny, New Forest, 12 år tror jag. En riktigt bitch om man får uttrycka sej så. Stoig som f*n. Vissa dagar var hon en pärla och andra dagar ville man skicka henne till Kina. Speciell. Testade sina ryttare, även därför vi hade henne så pass länge då hon inte blev såld. Hade dock lite problem med sina tänder och därav hur hon betede sig ibland. Har å andra sidan inte så värst många trevliga minnen med henne, men när hon vaknade på rätt sida var hon helt okej. Antagligen hästen jag gillat minst av alla men också mest på ett sätt...
 
Lykkebogårds Fiona "Fiona"
C-ponny, 5 år. Hon var minst sagt jobbig. Gillade aldrig riktigt henne för att hon var outbildad. Hon hade inte hittat sin framåtbjudning än och det var minst sagt krävande att rida henne ibland. Hon var inte inhoppad när hon kom och sen så helt plötsligt hade jag kommit över 1.1Om med henne. Men hon var riktigt snäll, busig ibland men snäll.
 
Gulla
D-ponny, 4 år. Fjordning/Arab. Även hon oinriden när hon kom och alla hjälptes åt att rida in henne men mest jag som var uppe på ryggen. Hon var en riktigt teddybjörn. Jag var den första som galopperade med henne och red ut med ^^
 
Sen hade vi Narissa en vecka typ (tog över henne från Ester) och sen fick vi vår lila pärla!
Vilken av denna hästarna hade ni helst velat att prova att rida?
 
 
 


Frida    •  

Fiona <3 Världens finaste ponny <3

Svar: åh äger du henne? :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?