Hemkommen

¦
Åkte till stallet vid halv fem. Barbacka uteritt på alla hästarna och samma gammla vanliga grusvägen. 
 
Vi jag ber om ursäkt för dålig bloggning men 
1) bloggtorka och 2) inget roligt att blogga om eller 3) kollar serier hela dagen.
 
Så det är lite upp till er nu. Kommer ni med frågor, önskeinlägg osv så blir det mer bloggning. Annars kommer det bara komma tråkiga inlägg om "dagens ridpass"...
 
Men annars idag; vaknade, kollade TVD, PLL och Teen wolf. Åkte till stallet, red och åkte hem igen. Bloggar. Ska kolla lite mer TVD skulle jag tro. Äta.
 
Sen så ska jag även försöka kolla nån Skins episod för att jag har kommit på hur mycket jag egentligen saknar det... Lyssnar på Skins theme song hehe x) Sen får min kära syster ett + för att hon flitigt lyssnar på Best song ever (kankse mer än jag tom haha?) :D
 
 


Linn    •  

Kan ni inte ha någon hissar/ dissar? eller där ni skriver om alla försäljnings hästar på ÖG (om ni inte gjort det redan x) )

Svar: visst! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?