Mina tankar om gymnasieval

¦
Åh eftersom jag har lust att skriva ett långt längre inlägg, så varför inte?
 
Ska ju börja 9:an till hösten (tråkigt nog) så har ju cirka ett halvårt på mej att bestämma vilka gymnasien jag ska söka till. Problemet är ju bara tt jag inte har någon aning om vad jag vill bli... Ena dagen är jag hundra procent säker på hästgymnasie (böke) och dagen därpå vill jag bli... astronaut? Knaske inte riktigt men känns så...
 
Det det har lutat mest åt är hästgymnasiet, Bökeberg. Jag tänker lite så att ifall jag nu inte vet vad jag vill bli så kan jag ju lika bra göra nått jag tycker är roligt..? Även fast jag inte vet om jag vill jobba med hästar... Sen så vill jag nästan bara söka in där om jag kan ha med egen ponny och ja.. Sen får jag ju se hur mina betyg är men om jag inte sänker mej har jag iaf 232 poäng. Så, nu har jag ca ett halvår på mej att bestämma min framtid. Yey.
Men typ
 
 











Kom ihåg mig?