Stallstädning

¦
Efter hästarnas frukost och vår lilla powernap bestämde vi oss för att städa stallet. Och det är liksom städa städa när vi menar städa så ja vi städade. Vi delade upp oss två och två så Gabbi och Ester skurade två boxar medans jag och Clara tvättade hinderstöd,bomar, kåpor och koner. Allt gick ganska fort förutom att Clara var lite vresig för att vi satte igång så tidigt haha. Allt tog ca 2h så vid 12 var vi klara så gick vi in och gjorde pizza till oss och så gick jag och Clara och gav hästarna deras lunch.
 
Kl halv 3 ska Ester och Clara iväg till Spirit så de kommer tillbaka vid halv 7 något skulle jag tro så då har jag och Gabbi säkerligen börjat med maten. Låter som vi äter hela tiden haha (det gör vi inte) Sedan under tiden ska vi mocka hagen och fylla vatten. 
 
Tog lite före och efterbilder och jag antar och hoppas att ni ser vilka som är före och vilka som är efter heh..
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?