Tjuv och polis

¦
Körde 4 rundor tjuv och polis idag haha ni annar inte så sjukt kul det är xD 
 
På hela gården (hagen med) så springer vi runt, jag och Clara är ett team och Sharon och Ester. Vi gömmde oss i transporten och jag var jagad av Sharon och Clara signalerade att hon va i transporten sen så typ dog jag nästan där inne när de inte kan hitta oss och de är precis utanför x)
 
Jag skrämde Ester som trode hon gömde sig när jag ropade "hej" utanför mittemot från ett fönster så hon blev asrädd och jag duckade så dök jag upp igen och så skrek hon och sprang iväg x) Sen kryper jag och Clara på motorvägen med ska ni veta! Och sen när vi tog letade vi igenom hela gården och kunde inte hitta dem hah -_- Så jäkla kul så det inte är sant dock så blir man svintrött efter en runda och hästarna avslöjar vart man är ibland för de glor på en och om någon ser alla fyra ponnyer titta åt ett håll vet man att nån är där x)
 
En till bild på mej och pärlan från idag som bästa Clara tagit!
 
 
 
 











Kom ihåg mig?