What I Do Isn't Up To You

¦
I brist på annat gör jag ett väldigt random-strange-odd inlägg med en mix av allt. Typ.
 
Något ni inte visste om mig.
Detta kommer låta så konstig men ni vet om man tar sitt pekfinger eller något annat finger och sätter under ögonfransarna och drar uppåt och håller kvar i någon sekund, det typ förlamar mig av hur skönt jag tycker det är.
 
Det första som ploppade upp på min Tumblr. feed nu precis var:
  
   
  
 
Det var typ rekordlängesen jag såg en Leo film, sist var 6 Juli 
 
Det bästa med två skärmar är när jag öppnar ett nytt fönster av något slag och sätter det i mitten av båda skärmarna så delas det på två och så klickar jag på ett nytt fönster så att bara halva av det andra förnster syns :3
 
Mina två favorit teenagerposts just nu är:
 
 
Så det var ett ytterst förrvirrande inlägg.
 
 
 











Kom ihåg mig?