En Mamma På Bra Humör

¦
Förlåt för att jag inte gjorde ett enda inlägg igår men jag mådde så jäkla dåligt av min ****. Har aldrig haft så innan mamma typ trodde att det var nåt fel och sa att vi måste åka in på akuten. Men sen la jag mig vid 9 och typ grät av smärta så jag fick typ ta några av mammas smärtstillande tabletter och sen sommnade jag typ direkt.
 
Vaknade vid 7 idag och mådde mycket bättre, kröp liksom inte längre runt på fyra av smärta. Sen så idag så frågade mamma om vi inte vill ha koftor från Gina Tricots Falsterbo kollektion och såklart ville vi det så mamma betalade en kofta till mig fråm falsterbo kollektionen och en tjocketröja från Grand Prix kollektionen till Gabbi hehe. Sen så har jag även alla sims 3 spelen, flörutom fem som jag håller på att installera och ett som erika har lånat så nu r det roligare att spela. Bortskämda ungar neee....
 
Idag ska vi till stallet vi halv 12 och eftersom vädret inte är helt perfa så har vi tänkt oss ett markarbetspass i ridhuset. Sedan har Sarah bett oss mocka så det fixar vi också eftersom hela familjen är borta hela dagen lång och så fyller vi vatte ntill hästarna också. Sedan nästa vecka ska vi passa gårdeeen :d
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?