Gulliga schabrak

¦
Jag och Sharon är båda sugna på att köpa ett "gulligt" schabrak. Då Soppis skulle bli sådär oemotståndligts sockersöt hihii. Alltså ett typ mulle-schabrak. Eller aa ni vet, punk pony, bolt och Lena Furberg motiv på. Jag menar hur söt skulle hon inte va i ett sånt schabrak?? Har ett ljuslila med mulle på nu hehe och sen har Ester ett ljusgrönt/beige som vi får låna när vi vill hih. Men är själva sugna på att köpa ett. Det ljuslila är samma model som det gröna på bilden.
Eller så hade man kunna köpa ett mer stilrent men mer färg, typ ett Eskadron eller Scapa. Ja det är ju lite dyrare men enormt snygga... De är ju inte direkt gulliga men de är fortfarande söta med såna starka färger. Jag vet inte. Soppan är ju en sån typisk "ponny" (om ni fattar hur jag menar, vi i stallet är alla ense om att hennes huve är mer likt b ponny än c haha)så det hade var så gulligt.. =)
 
 
Jag vet inte, iaf så blir det på Falsterbo eller efter.. Sålänge har vi ju det lila (som visserligen är Sarahs men vi lånar ju det bara) och Esters! Sen är man ju alltid sugen på att köpa schabrak.. =)
 
 











Kom ihåg mig?