2012 i bilder

¦
Tänkte lägga upp min favoritbild från varje månad från 2012!
 
Vissa bilder är redigerade och vissa inte.
 
Januari
Fottad med Nikon D40. Red ju inte i ÖG då så denna bilden är från MCR på småponnierna som vi brukade släppa ut i rasthagen.
 
Februari
Fottad med Nikon D40. En privathäst vid namn Taizon som vi hade hand om på MCR.
 
Mars
Fottad med Nikon D40. Sharon och vår medryttarhäst Leroy i ÖG.
 
April
Fottad med Nikon D40. Är inte 100 på att det var jag som tog denna bilden utan att de kan ha varit Sharon men jag tog fortfarande helt ordinära bilder medans Sharon hade börjat ta mer 'snygg-bilder'. Mouland, Claras försäljningsponny då.
 
Maj
Här blev det svårt att välja en så valde två!
Fottad med nikon D40. Minns denna kännsla så bra fortfarande! Sharon och vårt försäljningshäst Apache då.
Fottad med Nikon D40. Vi brukade få rida Spirit när Clara inte kunde så detta är Sharon och Spirit! Det roliga med denna och föregående bild är att det är exkat 10 dagar mellan här ( Apache 11 Maj - Spirit 22 Maj ) och 11 Maj red vi i varm jacka och ridbyxor och här rider vi i shorts och skjorta! :o
 
Juni
Fottad med Nikon D40. Sharon och Gina. Detta är den bäst bilden denna månaden som jag är helt säker på att jag fottat.
 
Juli
Här bilr det två bilder med dock är jag inte säker på att jag tagit den första.
Fottad med Nikon D40 ( eller Claras D90? ). Sharon och Gina.
Fottad med Nikon D90 ( Claras kamera ). Sharon och Gina.
 
Augusti
Tre bilder härifrån. Hade ju fått vår D3200 så fottade en massa. Är nöjd med massa bilder från MCHS men vet inte vilka jag eller vilka Sharon fottade.
Fottad med Nikon D3200. Sharon och Gina.
Fottad med Nikon D3200. Sharon och Gina.
Fottad med Nikon D3200. Sharon och Dixie. Galopprejs på stubben i jockeyläder.
 
September
Tre bilder här med.
Fottad med Nikon D3200. Sharon och Dixie.
Fottad med Nikon D3200. Min 'kända' mistagsbild på Sharon och Dixie.
Fottad med Nikon D3200. En häst på en P&J som Clara var på. Medans denna ponyns ryttare snackade men någon annan så kollade hästen på mej, kändes så underligt.
 
Oktober
Två bilder här.
Fottad med Nikon D3200. Sharon och Luca. Gillar färgerna på denna bilden.
Fottad med Nikon D3200. Sharon och Luca.
 
November
Fottade knappt något denna månaden men en bild på Spirit blev det. Fottad med Nikon D3200.
 
December
Två bilder här med.
Sharon och Elle fottade med en Nikon D3200.
Sharon och Elle. Fottade med en Nikon D3200.
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?