3 Mars

¦
3 Mars 2012. 3 Mars 2013. Exakt ett helt år i Ö.G idag ♡ 
Känns som jag minns varenda dag från och med ett år sedan, som att jag kan berätta i detalj vad jag gjorde exakt för ett år sedan och framåt... ♡ Kaaan ju bero på att nästan alla dagar är dokumenterade i bilder hehe men det är bra och ha memories :)
 
Tänkte därför bjuda på bilder från första gången i Ö.G då vi red ponnyn Leroy.
Det var lite bilder det ja^^ Sjjuuukkt vad tiden går fort asså.
 
Idag; Ska först till jägers, Hööks så ska Sharon köpa nya ridbyxor och sen blir vi köra därifrån till stallet^^ Har även beställt nya skor till mej ( vardagskor ), mamma betalar hälfen av dem så får jag betala hälfetn dvs 700 kr hehe, det är ju ett bara Dr Martens x) Bild under på dem '-'
Ja, det är ungefär idag, sen är det skola på måndag och studiedag på tisdag! Härligt! Hoppas även på att de blir en lika fin vår som förra året och man kan väll säja att de börjar bra med en solig dag och vecka för den delen :D
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?