Gabbis brister

¦
Ingen är ju perfekt och därför kan jag ju i brist på liv rabbla upp dåliga saker hos mej själv.. :)
 
1. De värsta av alla, jag börjar kan börja skratta i väldigt alvarliga situationer och då tar ingen mej på alvar. Men asså det bara blir så och guud vad det är jobbigt...
 
2. Jag upplever mej själv som otroligt oserös och kan inte va så seriös alls.. Det är inte bra det heller då vissa kan driva mej till vansinne och jag kan inte få dem att sluta.
 
3. Jag har väldigt kort stubin. Om något inte funkar eller nått liknande blir jag väldigt lätt arg snabbt... -_-
 
4. Jag gillar inte mitt hår. De är vågit och jag vill mer än allt ha det rakt. Bland annat därför jag inte kan ha det utsläppt eller i en enkel hästsvans, jag tycker det flyger överallt och det är grymt jobbigt.
 
5. Jag är ganska tysta av mej och måste känna personen väldigt väl för att våga vara hyper och snackig. Men allmänt så är jag en mer tyslåten person.
 
6. Jag är inte så förtjust i att ha väldigt många vänner utan vill hellre ha några bästa vänner som jag umgås med.
 
7. Jag blir väldigt lätt uttråkad. Det är då sånna här inlägg kommer till.
 
8. Jag är grymt lat av mej och vissa dagar orkar jag inte ens gå till Ica för att köpa godis för mammas pengar.
 
9. Jag lovar alltid mej själv att spara mina pengar men köper endå alltid upp allt i slutet av månaden. Då blir jag väldig arg på mej sjäv och lovar att jag måste spara nästa månadens pengar men det blir ju nästan alltid som månaden innan.
 
10. Jag är osäker vid större köp av hästproduket sepciellt...(?) Slutar alltid med att jag inte köper det.
 
11. Jag är hopprädd för höjder över 85cm. Blir nervös och tror häseten kommer vägra och jag kommer flyga.
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?