Hoppträning 1 Mars

¦
Hemma! Har precis fixat klart bilder från hopp-och bommträningen för Mathilda. Insåg verkligen hur många brister jag har i min ridning som varken jag eller någon annan vanligen påpkar så det var riktigt kul att få träna för någon! Dessutom är Mathilda jättebra på att förklara oh allt^^ Iaf som ni redan vet var hon lite loj och hade inget framåtsug alls. Sharon red lite över cavalettibommar som hon tyckte var lite kluriga ( bild nedan när hon hoppar över dem lite ),
Ja, så kan det gå x')
Meeeen hon blev ganska mycket piggare när vi började hoppa fram. Hoppade lite i båda varven och högst kom vi nog upp i kanske räcke på ca 70cm! Hon tycker ju det är väldigt roligt dehär med hoppning x) Tränade på lite lätt sits i galoppen mot hinder och fick väll till nån bra gång^^ Ni får lite bilder iaf!
Och Gabbiii
Min sits = inte bra :/ Antingen så lägger jag mej på halsen och har handen vi öronen + att skänkeln åker baaaakåt.... Träna, träna och träna...
Blev dock nöjd med ett hopp ( sista bilden + denna under )
~~~
Vadå eftergift..? Nej usch vad hemsk det ser ut från min del -.-
 
Gårdagens Fail; Gabbi bakar snabbt bakåt för att hinna filma ett hinder occchhh trillar.
Det var alla bilder från träningen och ni får även en sneek peek på nästa tidsinställda!
 
/Gabbi


Daniela    •  

Hej!
Allt bra?
Kika gärna in på min blogg om du får tid över, lovar att du inte kommer ångra dig :)

Svar: yes, okaj javisst =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?