Inga mer hästaffärer..

¦
Nej, nu har jag och Sharon sagt att vi inte får beträda en enda hästaffär tills Falsterbo. Skulle ju spara redan denna månaden men idag köpte vi ju en del + så har jag köpt mina Dr Martens som kostade en del + så ska vi ju till både JB och 1D i Danmark och bara resan dit kostar ( inte mycket men endå ) och de kommer ju sälja en massa stuff där  så kommer ju vilja köpa nått där med sååå just nu ser det ut som vi knappt kommer ha råd till inträdet till FHS.. :/
 
Jaja, som ni säker märker så ändras fortfarande llt på bloggen och Sharon var tvungen att koda om skiten. 
Ska nog kolla TV snart så kommer inte blogga mer idag tror jag.. Imorgon blir det bra uppdatering hoppas jag!
Gjorde mej en ny bakrundsbild till datan som jag kan lägga upp här med ju!
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?