Pigg ponny

¦

Näj, inte direkt... Hade tydligen lite mer krut i sej än igår men jag kände då ingen skillnad. Lat,lat och ville knappt änns rejsa idag..? Hon är väll trött på grusvägen precis som jag I guess.. Iaf kan försöka berätta lite mer om passet idag då^^ Hade till en början lite bråttom så när vi väll kom ut var klockan redan tio i sex. Red till *trumvirvel* grusvägen. Ingen plan alls hade vi väll, tänkte mest på att hinna med tiden. Så ja, skrittade och travade och galopperade. Blev fina lugna galopper, men när man väl ber henne öka blir det inte så snabbt haha^^ Kändes ändå som hon försökte ta i för att rejsa mot Spirit men endå räckte det inte x) Men glad var hon iaf och vädret var ju på vår sida! Träffade även på en traktor och jag trodde hon skulle bli väldigt mer rädd men hon bara trippade nått steg sen var det över med det :) Imorgon så hittar väll Sharon på något med henne, vad det vet jag inte ^.^ Jaja, bild från idag hehe x)

 

/Gabbi












Kom ihåg mig?