Snart så

¦
Ska kolla på kära TWD som Clara har förvarnat mej om att jag kommer dööö... Ja, ska nog om en sväng till Hööks och där ja imorgon mest för att kolla mehehe och kankse köpa nått behövligt. Man behöver ju alltid nått och mest måste det införskaffas en svettskrapa så man kan ta bort björnpälsen från alla ponnyer nu :o Och så ska vi måste vi köpa ett hoppspö och sporrar ( och en sak till som jag glömt nu ). Håller just nu nedanför "handtaget" på ett allroundspö..?

 
/Gabbi


Marta    •  

Skulle du vilja ha chansen att vinna en länkning för ca. 200
läsare? Då tycker jag att du ska kika in här:
http://www.nattstad.se/stalltjej?id=7614548

Det skulle vara roligt om du hade lust att rösta på min outfit i
höökstävlingen! :-)
Här är länken om du vill se den eller rösta på den, det tar bara
några sekunder:
http://www.facebook.com/hookssverige?sk=app_140330159473974&app_data=3804

Svar: ^^
Sharon Eden America Hajny

Malin    •  

Hej! Har frågestund på min blogg. Kolla gärna in och ställ nån fråga!
Frågar tillbaka om ni har frågestund! :)

Svar: yes =)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?