Tha Day

¦
Skolan och sedan halv fem till stallet.
 
Ingen av oss var speciellt ridsugna så vi skulle bara släppa dem i ridhuset. Meeen när vi skulle plocka undan lite hinderstöd så busiga som vi är hade vi kvar ett par. De fick springa runt lite först sedan så hoppade vi upp barbacka i grimma och grimskaft. Skrittade fram och sedan lite trav. Hoppade ett litet kryss några gånger och sedan höjde vi till rättuppstående på kanske 30cm. Hoppad det lite och sen så tog vi vars en galopp. Sedan höjde vi det en sista gång och nu låg det på ca 50cm. Hoppad det vars en gång sedan avslutade vi! 
 
Har förövrigt pluggat spanska blää och sen har mitt ljud på datan halv-crashat på datan då det bara funkar i lurar (?), great. Imorgon kommer bli en chill dag i skolan!
 
Bilder och FILM från idag! ( inget ljud på filmen då jag inte pallar ladda ner en låt -_- )
En bild på mej under när Clara tycker jag ser ut som en midget
Och sen filmen!
 
Sorry för att jag bloggat dåligt men men.. Ni får ju film istället!
 
/Gabbi











Kom ihåg mig?