Guldklimpen

¦ Surprise , Vardag
Stallet halv fem idag, mörkt och kallt :/

Iaf möttes av en syn med en ponny med sitt vintertäcke på.... Jag fattade inte först men sen slog det mej - hon var rakad. Haha ja, nu ser man hennes svamp och ska köpa jod så vi kan behandla det. Hon kunde inte stå still i gången och skulle röra på sig exakt hela tiden. Antigen stog hon med baken i Fannys huvud eller så stod hon nere vid trappsteget... Och hon ville inte alls stå still när man gjorde nått med hennes ben....

Iaf både jag och Ester trodde att vi skulle ha en rolig och fartfylld uteritt men icke. Visst de var pigga och framåt men precis lagom! De är ju bästa kompisar nu så det var tvugna att hålla koll på var den andra var hela tiden och de ville bara gå tätt tätt brevid varandra haha :") Men åhh de skötte sig verkligen super! Båda två gick med spetsade öron hela vägen och gjorde precis vad vi bad dem om. Tog 3 galopper och tror alla fyra det var härligt! 

Missbedömme ju alltid hur länge vi så otroligt nog tog det bara 30 minuter från att vi red iväg till vi kom hem :0 Men ponnyerna känndes endå igång så gör inte så mycket! 

Ja nu är det ju reflexoutfit dagen i ända haha x)


Emelie    •  

Hej hej vilken fin häst! just nu har jag en frågestund på min blogg så kika gärna in och lämna en kommentar.

Svar: Tack ^^
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?