3:e start

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Hhaha om äntligen kom starlistan upp och jag är så tidig som 3:e start. Längtar sjukt även fast jag är smått nervös nu haha, men kommer ha allt över till kl 15.00 iaf!
 
Det kommer både filmas och fottas så allt kommer upp på bloggen så småningom! Åh detta ska bli såå kul! Min och ponnyns första Pay n Jump!
Detta hindret är väll typ 50-60cm. Har ju en plan hur jag ska rida fram eftersom jag vet hur hon funkar och tror endå det kommer gå hyfsat bra! Clara kommer hjälpa mej på framridningen med! På banan, blir jag bara glad hon inte får för sej att göra några dumheter utan hellre flera fel en att jag blir besviken på hennes uppförande... 
 
Uppdateringen kommer därför vara lite sisådär eftersom vi kommer ha fullt upp! Ev. kommer några bildinlägg under dagen!
 











Kom ihåg mig?