Många timmars stall

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise
Först åke jag och Ester till Hööks. Köpte endast en gängtapp och Ester köpte nya boots till Soppan med knäppe (jaa hon är snäll). Och lite färdkost i form av munkar ihihi.
 
Sen red vi ut då da. Jag på Mulan och Ester på Soppan. Red först på gräset en stund och Mulan var såååå piiig och därmed stark och tog bettet hela tiden och galopperade iväg... Sen tog vi omvända grusgräsvägen så det blev en massa skritt men även en del trav och galopp! Båda ponnysarna var pigga och glada!
 
Sen så hade jag en ridlektion för Leonora (bytade dag med Clara FÖR ATT JAG ÄR SNÄLL), filmade Passoas gångarter som visade sej vara svårare sagt än gjort och sen tog vi annonsbilder på Narissa. Tiden över spenderades i huset med barn och vovvar så satt och målade och lekte med hundar! Ester var helt uppe i att måla hästar och Sarah kollade på haha, sen var vi tvugna att sticka!
 
Väl vid bussen när den är tio minuter sen visar det sej att Ester inte ställt om klockan på mobilen så det gick ju inte alls en buss tjugo över... Var bara att vänta i 20 minuter till! Underhöll oss på instagram och gjorde videos x)
 
Eftersom kameran hängde med till stallet tog jag några bilder på ponnysarna i förbifarten.
Vadå smuttsig prinsessa..
Efter att ha gängat broddhålen fick vi dessutom in broddarna! Tackar för hjälpen Mathilda :)
 


Clara    •  

Hihih du e bäst :D

Svar: ihihih :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?