PäronätarN

¦ Surprise , Vardag
Haha Soppan va inte snäll alls idag mot mej och 1) jag fick hoppa av två gånger för att leda henne förbi nått läskigt och 2) hon vägrade att lämna Narissa 3) hon typ stannade mitt i galoppen och kollade upp och jag smällde in i hennes hals och 4) påväg hem genom päronträsdallen så skrittade hon på långa tyglar och tror ni inte hon försöker snappa åt sej ett päron från marken? Sen får jag knappt upp henne igen x(
Passoa då. Hon fick vi jaga ner i ridhuset och träna på halt och att rygga. Hon ä verkligen en typisk treåring för hon fattar INGET. Sen påväg upp i stallet så ska hon såklart stanna mitt på stallgången och vägra gå framåt... Tog oss typ 6-7 minuter att få henne att gå igen, samma sak in i boxen igen x(

Även fast ponnysarna bettede sig som aasdghjfjskksk så är jag endå inte så besviken haha FÖR NU SKA JAG HEM OCH ÄTA PANNKAKOR OCH KOLLA SERIER :D












Kom ihåg mig?