Pool är en alkohol

¦
Kemilabet måste varit dagens höjdpunkt i skolan. Läraren sa att allt som slutar på ol (metanol, butanol osv ni vet) är en alkohol så killen som sitter brevid Sharon (bakom mej) bara "jaha, då är pool en alkohol då" och jag och Sharon bara dog. Grejen var ju att läraren sagt att om man t.ex läser en tidning och nått slutar på ol så är det alltid en alkohol haha x)
 
Sen kom vi även fram till att dagens i-landsproblem är brist på hårnålar. Fick typ panik för att mitt hår började släppa från snodden men jag kan inte bara göra det till en vanlig hästsvans (för utsläppt) så fick typ damp på att jag inte hade nån hårnål och ingen anna hade heller så...
 
Ja, fick gå typ 30 minuter tidigare från idrotten för jag och mah fränd är så duktiga ^.^
Typ jag
 
Annars så har min twini fart till stallet och tar hand om vår gosegris. Själv ska jag inbörja (?) den långa seriekollandet på.... Supernatural! Har ju velat kolla den länge men den är ju inne på sin 9:onde (!!!) säsong så har inte orkat. Men Ester tycker ju den är sååååå bra + att jag är ju typ galen i övernaturligt (inte minst övernaturliga serier) så får väll börja då. Räknar med att sett klart all till slutet av året. Juste, kollade klart UTD igår omg, så braaaaaaaaaaaa typ dör för att vännta på nästa...
 











Kom ihåg mig?