Serie efter serie..

¦
Nu får jag snart ge mig. Inte nog med att jag redan 1234567.... serie så började jag dessutom kolla en igår och en ny idag! Och båda är såå braa.
 
Marvel's agents of S.H.I.E.L.D. är den jag faktist följer på tv denna gången... hittar den inte på vodly så lika bra väll... Den andra är Under The Dome som har en dålig sändningstid på tv så kolla på swefilmer. 
Eftersom alla serie börja nu typ (!!!) så tänkte jag skriva ett "schema" över dem dagar jag kommer se alla mina favvisar :') Btw så är jag sjuk...
 


Clara    •  

Jag är också sjuk :(

Svar: ja det är bajs (fast endå inte) :(
Sharon Eden America Hajny

Eschtiir    •  

OM DU GILLAR SHIELD MÅSTE DU BARA SE ALLA ANDRA MARVEL FILMER!! IRON MAN ÄR BARA SJAKLALFGFLDH OCH THOR MED! :D

eschtiir    •  

OCH ALLA SUPERHJÄLTAR MAN BARA AAAAAAHJH SJKZLDKNFZLFLDLZKKDKwlqööSlqlswk jag har tråkigt på jobbet om du undrar sjkslqoxirsikd










Kom ihåg mig?