Ett Kort Inlägg

¦
Mega trött och mega sjuk så gör bara ett kort inlägg..
 
Var på ett riktigt skämt humör trots att jag inte mår bra, typical me.. skämtade med Ester att jag tappade min mobil i en vattenpöl i hagen och inte kunde hitta den, lurade mamma att Soppans ägare ville betäcka henne och så totalt failade jag när jag insåg att någon stog i skyltfönstret jag gjorde fula miner i... Gabbi attackerade mig på kik med as konstiga meddelande och när jag läste dem dog jag av skratt och rullade runt på asfalten...
 
Red Mulan först, det gick väl bra, skirttade och travade mäst och tog en länga i galopp. Hon har noll kondis så red typ 20 min haha. Hon fick nästan av mig när hon tog ner huudet i galoppen och började krulla ner det i marken typ, ni vet, ponnyfasoner x)
 
Soppan gick också bra. Red med Ester och vi backtröänade lite, trav rejsade och galopp rejsade hihih :')
 
Clara var ju där också så hon kom hem till oss efter det (som vanligt) och åt, vi typ snackade om livet och bestämmde att vi ska till böke på söndag och fota hihi :')
 
 


Anonym    •  

Kan ni inte berätta mer om Mulan :))

Svar: Absolut! :)
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?