iOS 7

¦
Är hemma och har feber och mår illa.. Har läst massor i min urdåliga svenska-bok och planerar på att göra annat skolarbete också.
 
Uppdaterade operatisysteme, så jag kan väl dela mina åsiter om iOS 7 haha. Deet är sjukt mycket snyggare idesignen.  Själva funktionerna och sånt r väl inte såå mycket annarlunda, klart det är förändringar, särskilt kameran tycker jag. Man kan välja att fota i instagram storlek och välja massa lager och sånt shit, men det är bra. Det har typ kommit nya ljud och sånt som jag inte har orkat kolla igenom än men ensålänge är det grymt!
 
Såhär ser det ut, mycket snyggare hihi. Lite Android aktigt men snyggt!


Anonym    •  

Haha kolla dem försöker bli som android eftersom det är så jäkla bra ;) ♥

Svar: Hahah näää ;)) ♥♥♥
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?