Lång skoldag

¦
Idag hade vi skolfoto och jag hade även utvecklingssamtal.
 
Iaf, allt rullade på bra och hoppas hoppas jag inte ser ut som en död fisk på skolfotot... På svenskan hade jag och killen brevid mej ett problem att rätta till hans text och ja, tog typ hela lekionen att komma på rätt ord till hur det skulle stå skrivet bäst haha.
 
På SO:n har vi fått en sån rolig uppgift och tilldelats en familj och ska bestämma över deras bugdet och jag och en av tjejerna i min grupp är jätte ekonomiska haha så vi var ju bara tvugna att skojja till det lite så vi dog ju av våra ider haha x) Och imorse så skulle vi förbereda oss själv för SO uppgiften så vi fick skriva en önskeinkomst och utgifter. Jag läste såklrt upp min för klassen och inte undra på att de tyckte det var roligt att jag ville vinna drömvinsten varje månad i 25 år x) Dessutom skulle jag köpt ett slott i varje land och haft en butler x)
Haha inte igår var det ju x) Minns att jag tyckte det gick sååå bra den dagen, i nuläget om det gått så hade jag nog fått frispel haha...
 
Ska iaf kolla Skins nu och äta lite B&J (Sharon köpte en skitgod smak till mej igår omg min nya favo) så får vi väl höras sen!
 
 
 











Kom ihåg mig?