Our Moment

¦
Åh bara sådär kommer mamma hem med Our Moment till mej!
 
Snackade om perfymer i skolan, och så kom den upp och en tjej skulle ha ny perfym så hon tyckte om den och deundrade såklart om klassen directioner hade den men icke... Men nu har jag fått den, luktar sommar (*-*) och har vackert ställts på min 1D hylla som dessvärre börjar bli full så måste nog plicka undan den under så allt kan få plats utan att trilla ner på mej om nätterna...
Sen kan man ju redan förboka Midnight Memories så ska kolla hur mycket yearbook kostar och tjata lite på mamma... Får jag inte yearbook (den jag vill ha mest, lite dyrare dock) så nöjjer jag med med vanliga albumet :') Har dessutom pillat ihop en ny vattenstämpel som ni kan se på bilden, sjukt nöjd!
 


Emma    •  

Hej du har sån grymt fin blogg! Gör du headers till andra? :)

Svar: Tack! Har många kav på det, men ibland :)
Sharon Eden America Hajny

Nea    •  

Åh den luktar gudomligt! Högst på födelsedaglistan :') (haha säger man så?xd)

Svar: Haha kan man väl x)
Sharon Eden America Hajny

Yohanna    •  

Hej jag bara måste få säga att jag mer än älskar din stil som du har på bloggen!

Svar: tack så hemskt mycket! :D
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?