Idag eller något

¦ Surprise , Vardag
Idag så pallade jag inte åka till stallet så jag var hemma medans Gabbi var där istället. Jag satt mest och spelade sims och sedan gick jag och lämnade hyrfilmerna och gosh vad varmt det var ute! Sommar värme ju ::):)):):):)
 
Sedan kom gärster och vi firade både födelsedagar och påsk och åt jättegod mat och massa tårtor och godis. Sedan gick jag och Gabbi ut till lekplatsen med lillasyrran och var där en stund, väldigt skönt och varmt väder. Nu har de åkte hem så tänkte att jag passar å att blogga lite innan jag kollar film.
 
I torstag sbtw så var ju Clara med när vi red och då hjälpte hon oss lite (eller ja tipsade) om bett och sånt. DET BÄSTA MED CLARA ÄR TYP ATT TROTS ATT HON ÄR MER FÖR BETTLÖST VET HON ATT VI VÄLJER ATT INTE RIDA PÅ DET OCH ENDÅ KAN HON TIPSA OSS OM BETT TILL VÅR PONNY. Hon är en sån äkta vän som har RESPEKT fast man har olika åsikter. Det älskar jag. SÅ ÄLSKAR DIG CLARA BABE: Sitter alltså och tittar på bett nu, kanske kan tigga lite av mamma, är ganska sugen på nåt nytt hah
 
 


clara    •  

Vad har man annars vänner till? Nej men eftersom jag inte lyckats övertala er till bettlöst så får jag ju tipsa om annat som jag tror kan funka hihi! <3
Love you toooo! :*

Svar: :D <3333
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?