Today was a totally cracked up day

¦ Stallet , Surprise , Vardag
Alltså omg. Ni skulle alla ha varit med idag. Tyska lektionen var så jävla grym alltså. Först skulle vi översätta meningar och så skulle jag översätta ordet aufgeschlagener och så visste jag inte vad det var och offtast så kan man gissa sig till det, så typ 10 pers började viska avslaget så när jag se det högt sen så var det totalt fel och typ alla bröjade asgarva (inkluseive mig) för att alla typ hade trott det hahah. Sen så snackade vi lite random om påsk och sånt och så sa tjejen bredvid mig att man åker till Blåkulla men i Tyskland åker häxorna till något som heter något Grün-blablabla alltså Grön- något och så visste ingen det så skulle vi typ gissa så en kille (han går i vår klass) han typ viskade lila och läraren bara; JA! JA GRÜN. Och alla typ dog av garv för att det inte alls va vad han hade sagt haha Sen fick vi Haribo och det är ju tyskt så läraren började sjunga Haribo-reklamlåten och typ dansa och först skrattade ingen men sen kunde en kille inte hålla sig för skratt och när det brast för honom brast det för alla andra också. Ja, sen när vi återberättade för andra i klassen så grät jag av skratt hahah, och ja historialektioen efter var också skit rolig. Dog av garv där också hahah
 
Iaf så sedan åkte jag till stallet och hästen var fixad när jag kom så jag och Ester red till gräset och red igenom ponnysarna lite hihi. Det gick bra och så, hon släppte riktigt fint i slutet. Nu ska jag duscha och tvätta håret och sånt hehe
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?