dressyrtrimm

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Skolan var helt ok idag, speciellt på pauserna då vi har hittat några nya fränds som är roliga.
 
Efter stallet åkte jag till Soppan. Dels för att jag behövde hämta lite ridgrejer till skolan och för att rida. Övade på att gå med kedjan över nosen och gå rätt osv och det gick super. Fixade henne och dressyrtrimmade i ca 50 minuter i paddocken. Hon var faktiskt förvånansvärt duktig, lätt i handen (iaf i vänster varv) och gick fram superfint. Mjuk som smör (i vänster varv...) i alla gångarter och lyssnade super på alla hjälper. Väster varv vae hon ganska mycket mer stel i, ville inte riktigt mjukna till i traven eller galoppen. Red därför ganska mycket på små och stora volter i det varvet och försökte få henne att mjuka upp sig lite och det blev något bättre efter ett tag. 
 
Sen när jag stod och fixade henne efter passet blev hon kär i Columbine (sto...) och de stod och gosade över pålen haha... Soppan brunstade ju och blev helt gulligt spännd och kissade två gånger x) Släppte ut henne i hagen och blev körd hem! Ätit och nu bloggar jag och nu ska jag nog kolla på TV.


ɑ n n i k ɑ    •  

Söt bild :)










Kom ihåg mig?