ridit lite ög ponnys

¦ Andra Hästar , Stallet , Surprise , Vardag
Idag var vi först i stallet, mockade vår hage och rensade i paddocken med de andra.
 
Sarah hämtade oss vid tre och så körde vi till ög där vi skulle rida lite ponnys igen. Jag börjad epå Texas som vi dessutom satte hack på eftersom han va så tjabbig i munnen. Han var lat som en ko som vanligt men det gick väll lite bättre än innan. han fick ett fint steg nån gång ibland iaf haha... Sen red Sharon Zizi och jag red Pippi. Pippi var lika lat som en valross och varken spö eller sporrar fick henne att gå fram... När jag fick igång henne i galopp tog det på alla mina krafter, men då skulle jag ju osså hålla igång henne... Men ja, hoppade lite med henne osså, hon hoppar så lustigt och det ser hemskt ut haha... 
 
Klara med dessa tre körde Sarah oss tillbak till våra ponnys. Red ut på våra tre och en till kompis med sin häst. Red på stubben utanför och på stubben andra sidan vägen där det är en stoooooor kulle sm vi galopperade uppför. Vinnie var jättetaggad och superpigg så det var riktigt kul att rida henne! Blev körda hem sen.
 
Inatt blir det TCA med Ester för maaaassssaaaa vi älskar ä nominerade så ja. 
 











Kom ihåg mig?