roadtrip till häst

¦ Andra Hästar , Natur , Stallet
Idag red jag, Sharon, Clara, Julia och Kajsa ut till Bokskogen.
 
Trotts att det regnade lite var det huuuur underbart som helst. Tog Torupslingan och på ett ställe var den helt perfekt. Gräsväg med buskar och träd runt om, hur lång som helst och sen när man svängde var det massa kurvor och backar. Var väll ute i ca 2,5h och hästarna blev lagom svettiga efteråt! Joe var iaf väldigt taggad hela tiden och ville springa om alla hihi. På nån galoppsträcka så sprätte det upp gegga på en men jag trodde det var några bär först haha alla do när jag skrek "vad fan är det för är jag får i ansiktet hela tiden??" men det va ju gegga.
 
Kom hem till stalet och fick tvätta typ aaaaaallt. Hemma nu och har precis ätit, får se vad jag hittar på!
 











Kom ihåg mig?