slänger in ett litet inlägg

¦ Andra Hästar , Gaby , Stallet , Surprise , Tumblr , Vardag
Brist på saker att blogga om = ingen bloggning...
 
Ja, igår visade jag fram Vinnie och det gick väll jättebra. Sen så pysslade vi om Soppan och hoven hon ömmar i har flikat upp sig lite så antagligen därför hon ömmade igår så det blir till att ta det lugnt nu. Hade jag haft en rasp (för Mathias lärde ju mig att verka lite hahah) så hade jag raspat bort den men har ingen... Var iaf på en stubb igår och sprang med ponnysarna där + red liiite i grimma snabbt bara för att få dom att bajsa då vi behöver skicka in kolla masken. Soppan bajjade efter typ 20 min men Spirit fick vi vänta på i typ 2h haha...
 
Idag ska jag till ög med Ester och så ska jag visa fram lite hästar!
Sparar typ alla bilder från tumblr som jag tycker om och kanske vill ha som tatuering hihi
 
JUSTE OMG KOLLADE TW BÖRJADE TYP BÖLA I BÖRJAN FÖR DE VAR SÅ DUMMA OCH LURADE EN GROVT BLEV TYP ARG SEN OMG EP:N VA TYP BÄÄSTAAA PRECIS SOM TYLER SA LIXOM LYDIAS STORYLINE HALLÅ????????
 











Kom ihåg mig?