10 saker som gör mig glad

¦ Sharon , Åsikter
 
1. Soppan
Hon är helt utan tvekan det som gör mig mest glad och lycklig. Det är henne jag kan gå till om jag behöver, för hon finns alltid där. Det är hon som kompletterar mig, gör mig trygg. Utan henne hade hade jag inte haft underbara minnen och utan henne hade mitt hjärta varit tomt. Världens finaste ponny ♥
 
2. Serier
Med serier kommer så mycket mer än bara själva serien. Intervjuer, fangirling, och snygga skådisar, föreblider och GLÄDJE. Jag har tre favoritserier som jag aldrig kommer sluta följa även om de slutar tänker jag kolla om dem, en gång i veckan som om de fortfarande var igång, bc that's how loyal I am.
 
3. Musik
Säg mig, vad hade vi gjort utan musik? Kan typ inte ens beskriva hur viktigt musik är i mitt liv, jag lyssnar konstant på musik, (förutom när jag kollar på serier eller intervjuer haha) een asså annars så spelas det alltid musik från mitt rum. Musik är magiskt, det kan liksom får fram sånna otroligt mäktiga kännslor som man bara what
 
4. Fotografera
Visst, jag kan vara lite lat med att komma igång men när jag fått tummer ur röven så älskar jag det haha! Särskilt om bilderna blir bra eller bara det ligger en historia bakom bilderna så är jag mer än nöjd. 
 
5. Redigera
Allt som har med redigering, photoshopping, videoredigering eller kodning påverkar mig as mycket när det gäller vad jag tycker är kul och underhållande. Kan sitta i dagar med designer. Älskar att bara rediger en bild hit och dit, göra actions eller testa nya grejer i ps. Lite seg med att redigera videor men när jag väl har en ide så brukar det tillslut bli bra det också!
 
6. Familjen & kompisarna 
Typ ett "såklart". Delar så mycket minnen med familjen, och särskilt med mina två vänner som stått mig närmast. Underbara sommrar som jag ALDRIG kommer glömma ♥
 
7. Tumblr
Asså bara titta på våra rubriker? Kärlek till alla på tumblr och främst till skaparen. Vissa posts får mig att garva sönder och tänk på alla gifs ahhhhh
 
8. Youtube
Vad hade jag gjort utan youtube? Varit social antagligen men asså, alla cons, intervjuer och youtubers. Lättaste sättet att fördriva tiden med.
 
9. Te
Jag älskar att dricka te. Typ när som helst kan ni hitta mig med en stor tekopp i famnen. Särskilt när det är kallt och regnigt ute, med en filt och laptopen, serier och kakor vid sian om!
 
10. Min dator
Min stationära dator är livet. Klarar mig inte länge utan den då jag föredrar att göra allt på stationära datorer. Förenklar livet heh
 
Btw detta inlägget är ängat åt Ester som antagligen har tråkit för hon tjatade på att vi bloggar  för lite :*
 


♀ THE REVOLT ♀    •  

Jag älskar också te!










Kom ihåg mig?