" i don't understand that reference"

¦ Redigering , Stallet , Surprise
Igår kväll exploderade jag med design ideér vilket resluterade i att jag satt hela kvällen med designen. Långvarit och så, d¨jag först blev klar med den nu för drygt en timme sedan.. Är i alla fall jättenöjd själv, så hopps ni också gillar den!
 
Åkte till stallet klockan halv tolv. Det blåste ganska så rejält men jag tog mig fram till stallet, tog in ponnyn oh tränsade. Hade bestämt mig för att rida ut och det blev en ritt till Fuglie på ungeär 1,5h. Soppan, som idag var ett riktigt krutpaket, höll på galet mycket. Hon bockade så fort jag övertygande skänklade på och hon sprang för glatta livet i galoppen. Samt att hon reste sen nån gång och studsade allmänt mycket! Men i behåll kom vi tillbaka så jag är glad att hon är glad, min lilla pärla 
 
 
 


Olivia    •  

Haha åhh hon är så söt <3

Svar: viiisst! tack också såklart :') <3
Sharon Eden America Hajny










Kom ihåg mig?