igår

¦ Andra Hästar , Djur , Stallet , Surprise , Vardag
Igår bloggade jag inte haha...
 
Men min kompis var med till stallet så red vi ut på gräsvägen precis bakom stallet. Min kompis red Soppan och jag Zwier. Båda hästarna tyckte det var lajbans att få vara ute i snön och var helt allmänt galna. Zwier stcka iväg i galopp bara sådär från skritt typ 5 gånger och sen ville han knappt sakta av haha! Söte, syntes att han behövde springa av sig. Soppan tyckte osså det var kul och stack hon med.
 
Åkte hem sen och åt pizza sen så blev Della hämtad.
 
Idag så vaknade jag och så tog jag och mamma Misha till veterinären för han skulle kastreras. Gick som smort allt, fast han fick leta efter den ena kulan för den hade inte ploppat ut än hihi. Sen fick han örontattuering och så gick vi hem. Nu ligger han i sin lilla filt och vi väntar på att han ska vakna!


Sanna    •  

Hej! Vet att ni är, precis som jag, fotogalna ;)
Så tänkte höra om ni kanske råkar ha massa, eller några, bilder på Fanta? Hade varit jättekul att se :D

Svar: :D
Sharon Eden America Hajny

ɑ n n i k ɑ    •  

Så fin ponny!










Kom ihåg mig?