Look what they made, they made it for me

¦ Kreativt , Vardag
Hur man inte handlar biobiljetter:
Jag: Kan man köpa biljetter här?
Han: Jaja men!
Jag: Okej, tre till den där Tingeling grejen
Han: *ler* Till när?
Jag: Imorgon, svenskt tal och inte 3D.
Han: 12:20 eller 15:10?
Jag: 12:20
Han: Blir längst bak i mitten bra?
Jag: Japp
Han: *mumlar* Är några barn?
Jag: *tittar förvånat på honom* Vah??.. Om jag har barn?
Han: *asgarvar* Nej *hahah* Är några av biljetterna för barn?
Jag: Alla. *eller vah? fattar nada* Eller ja det beror på vad ni räknar som barn
Han: *skrattar till* under 12
Jag: Jaha men då är det bara en *heh*

Sen typ skrattade han och log typ hela tiden. Snacka om pinsamt. Poängen med den här lilla historien är att, om ni (som jag) är väldigt pinsamma i sig, välj då inte kassan med den snyggast killen utan ta typ en så oatraktiv människa som möjligt så att det inte blir mer pinsamt en nödvändigt..
 
Som ni märk så var jag och köpte biobiljetter till imorgon. Ska gå på bio med Laura och sen eventuellt åka skridskor, om vädret tillåter. Äta på typ BK eller Donken och typ vandra runt på stan, så det lär endå bli kul.
 
 











Kom ihåg mig?